# # ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ | КАНІБОЛОЦЬКА | НВ НУБІП УКРАЇНИ. Серія «Педагогіка, психологія, філософія

ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ

Л. В. КАНІБОЛОЦЬКА

Анотація


У статті актуалізовано проблему підготовки мотиваційно-ціннісної особистості, розкрито значення мотивації у формуванні риторичної компетентності фахівця. Діагностовано основні показники сформованості риторичної компетентності. Визначено рівень мотиваційного компоненту майбутніх викладачів ВНЗ

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензується на умовах Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)

© Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2017


ІНДЕКСАЦІЯ ЖУРНАЛУ:


 


 BASE Logo     


 ResearchBib   

 

 

 

 

    

 logo              Home