Використання вправ на зворотній переклад на заняттях з навчання читати (англ. мовою)
Анотація
Наголошено на важливості занять із читання. Зосереджено увагу на зворотному перекладі, тобто на перекладі англійського тексту першою мовою студента, а потім знову на англійську мову. Запропоновано креативні способи включення вправ на зворотній переклад на заняттях із навчання читання.
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Schmidt R.. The role of consciousness in second language learning. // R. Schmidt. – Applied Lingustics11(2), 1990. – P. 129–158.
Zhang Y. Reading to speak: Integrating oral communication skills. // Y. Zhang. – English Teaching Forum 47 (1), 2009. – PP: 32-34 [Електронний ресурс]. – Режим
доступу: http://www.teachingenglish.org.uk/article/translation-activities-language-classroom
Krashen S. We Acquire Vocabulary and Spelling by Reading: Additional Evidence for the Input Hypothesis // S. Krashen. – The Modern Language Journal 73, 1989.– P. 440–464
Johnson M. A philosophy of second language acquisition / M. Johnson. – New Haven, CT: Yale University Press, 2004. – P. 276–489
Zhang Y. Back-translating: an integrated approach to focus learners’ attention on their L2 knowledge gaps. // Y. Zhang. – English Teaching Forum 52 (1), 2014. – P. 30–35
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Ліцензується на умовах
© , 2017