# # Використання вправ на зворотній переклад на заняттях з навчання читати (англ. мовою) | Solovyova | Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Філологічні науки

Використання вправ на зворотній переклад на заняттях з навчання читати (англ. мовою)

О.V. Solovyova

Анотація


Наголошено на важливості занять із читання. Зосереджено увагу на зворотному перекладі, тобто на перекладі англійського тексту першою мовою студента, а потім знову на англійську мову. Запропоновано креативні способи включення вправ на зворотній переклад на заняттях із навчання читання.


Ключові слова


Зворотній переклад; вправи; читання; знання; прогалина знань.

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Schmidt R.. The role of consciousness in second language learning. // R. Schmidt. – Applied Lingustics11(2), 1990. – P. 129–158.

Zhang Y. Reading to speak: Integrating oral communication skills. // Y. Zhang. – English Teaching Forum 47 (1), 2009. – PP: 32-34 [Електронний ресурс]. – Режим

доступу: http://www.teachingenglish.org.uk/article/translation-activities-language-classroom

Krashen S. We Acquire Vocabulary and Spelling by Reading: Additional Evidence for the Input Hypothesis // S. Krashen. – The Modern Language Journal 73, 1989.– P. 440–464

Johnson M. A philosophy of second language acquisition / M. Johnson. – New Haven, CT: Yale University Press, 2004. – P. 276–489

Zhang Y. Back-translating: an integrated approach to focus learners’ attention on their L2 knowledge gaps. // Y. Zhang. – English Teaching Forum 52 (1), 2014. – P. 30–35


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензується на умовах 

© , 2017